[Gelistirici] [paketler-commits] r35530 - devel/system/base/glib2

Eren Türkay turkay.eren at gmail.com
30 Kas 2007 Cum 21:21:22 EET

Friday 30 November 2007 Tarihinde 21:12:45 yazmıştı:
> otomatik detect ediyor zaten configure betiği, fedora/suse'de eklememiş
> böyle bir şey, e hadi sil o satırı o zaman :)

Done :)

Bu arada yeni glib2 ve gtk2/cario/atk/pango gayet stabil görünüyor. 2 aydır
kullanıyorum ve contribdeki tüm gnome paketlerini (2.20 serisi) onlarla
derledim, Farmı dürtmedim çünkü yeni glib/gtk serisi ile derlenmesini
istiyorum, bazı gnome bağımlılıkları yenisini isteyebiliyor.

Ancak yeni GTK ile dosya açma penceresi değişmiş, Türkçe eksiği var. Zamanı
olan birilerinin gtk'yı çevirmesi çok makbule geçecek, zira özellikle
firefoxta kötü görünüyor. Bunun haricinde test deposuna alınabilir gibi
geliyor bana?