[Gelistirici] [paketler-commits] r35530 - devel/system/base/glib2

Eren Türkay turkay.eren at gmail.com
30 Kas 2007 Cum 20:56:42 EET

Friday 30 November 2007 Tarihinde 20:42:29 yazmıştı:
> şeklinde hata veriyor --with-libiconv=gnu satırını sen ekledikten sonra.
> Neden geldi o oraya?

Bende bu hata --with-libiconv=gnu yapmadan önce geliyordu, --with-libiconv=gnu
ile derleyebiliyordum. Şimdi ise --with-libiconv=gnu ile configure yaparken
hata almıyorum, gconver.c'yi derlerken 45. satırda hata veriyor.

#if defined(USE_LIBICONV_GNU) && !defined (_LIBICONV_H)
#error GNU libiconv in use but included iconv.h not from libiconv
#endif
#if !defined(USE_LIBICONV_GNU) && defined (_LIBICONV_H)
#error GNU libiconv not in use but included iconv.h is from libiconv
#endif

--with-libiconv kaldırıldığında derleniyor şu an.. Sanırım öncesinde bir
şeyler patlamış bende, güncel bir sistem değildi.