[Gelistirici] Güncellemeler

Ismail Dönmez ismail at pardus.org.tr
29 Kas 2007 Per 00:18:51 EET

Thursday 29 November 2007 Tarihinde 00:15:07 yazmıştı:
> Tuesday 27 November 2007 Tarihinde 23:45:19 yazmıştı:

> Fixed.

Bu arada hem bu hatayı düzeltip hem de üzerine bana teşekkür eden
Jan "kendy" Holesovsky gibi bir KDE geliştiricisiyle aynı gezegende
bulunmaktan ne kadar mutlu olduğumu belirtmek isterim :)

--
Never learn by your mistakes, if you do you may never dare to try again.