[Gelistirici] Otomatik Yazıcı Tanıma Aracı

Ismail Dönmez ismail at pardus.org.tr
27 Kas 2007 Sal 12:53:53 EET

Tuesday 27 November 2007 Tarihinde 12:50:23 yazmıştı:
> 27 Kas 2007 Sal tarihinde, Ismail Dönmez şunları yazmıştı:
>
> NM'de zaten pynotify kullanmaya başladık. Tutarlılık açısından yine aynı
> şekilde (pyqt3+pynotify) yapılsa daha iyi olmaz mı? PM'nin de pynotify
> kullanacak hale getirilmesi planlanmıyor muydu?

Herkes extra bir glib mainloop'u lazım gibi bir fikre mi kapıldı bana mı öyle
geliyor? Oraya bir ikon koyacam button koyacam pynotify lazım diyosanız önce
bir JuK koduna falan bakın.

pynotify demek extra bir glib mainloop demek, Qt3 için extra process demek.
Linux masaüstü zaten yeterince yavaş daha fazla yavaşlatmaya gerek yok.

/ismail

--
Faith is believing what you know isn't so // Mark Twain