[Gelistirici] Otomatik Yazıcı Tanıma Aracı

Ozan ÇAĞLAYAN ozancag at gmail.com
27 Kas 2007 Sal 12:38:05 EET

27.11.2007 tarihinde Ismail Dönmez <ismail at pardus.org.tr> yazmış:

> Tuesday 27 November 2007 Tarihinde 12:30:18 yazmıştı:

> daha
>
> pynotify KDE'deki herhangi bir şeye benzamiyor abismal dandik bişi, dbus
> hakkında yorum yapmaya bile gerek yok zaten kodu açıp okumak yeterli.

Hani çok fazla bilmiyorum ama sadece kopete ve package-manager'daki balonu
baz alırsam kişisel görüşüm çok fazla estetik olmadığı yönünde. Ha
özelleştirilebiliyordur, pynotify'daki gibi ikon koyulabiliyordur, orasını
bilmiyorum eğer öyleyse susarım :)
Ben tam olarak ihtiyacımız olanları iyice bir belirleyeyim sonra tekrar
buraya geri bildirim yapacağım.

Bu arada evet zaten iş yönetimi yapan bir araç var ve gerektiğinde devreye
giriyor, ben yine de söyleyeyim dedim elaleminki nasıl işler çeviriyor diye
:)

Ozan Çağlayan