[Gelistirici] [paketler-commits] r35493 - devel/system/base/attr

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
25 Kas 2007 Paz 19:34:22 EET

On Sat, 24 Nov 2007 12:33:51 +0200
"S.Çağlar Onur" <caglar at pardus.org.tr> wrote:

> Saturday 24 November 2007 Tarihinde 00:38:11 yazmıştı:
>
> Cık derim, bu işin standart'ı bu, çoğu paket kendi koyuyor versiyon
> bilgisini klasör isminin sonuna, hatta farmda kurulu 1900 paketten
> sadece şu aşağıdakilerde versiyon bilgisi yok.

 Farmda kurulu paketlerde bakarsan tabi ki öyle gelir, pisi ye uysun
diye paketleri yamalıyoruz ya da pisitools.dodoc kullanıyoruz :)

> Bunun tersini sağlamaya çalışmak (versiyonları atmak) kalan 1850
> küsur paketin yamalanması ya da actions.py'lerinin değişmesi demek.

 Sadece pisitools.dodoc değiştirmek yaklaşık 900 pakedi değiştirmiş
olacak. Zaten bütün paketlerden de doc çıkmıyor.

 http://cekirdek.pardus.org.tr/~onur/code/getDocdirStatus.py  diye ufak
bir betik yazdım. Betik svn de ve pisi paketlerinde geziyor. Pisi
paketlerinden files.xml i çıkarıp usr/share/doc var mı diye bakıyor, svn
de actions.py de pisitools.dodoc kullanılmış mı, elle get.docDIR ya da
usr/share/doc kullanılmış mı listesini çıkarıyor. "-d" ile başlayan bir
iki parametresi var, istediğin listeyi ekrana basıyor.

 Betiğin bir iki hatası var, pythonmodules.install u kaile almadım. Bir
de svn deki çift paketleri paket deposundaki çift paketlerle düzgün
karşılaştırmıyor (düzgün yapmaya üşendim, önemli olan pakedin doc
larının nasıl oluşturulduğu olduğu için es geçtim) paketlerden alınan
istatistik daha doğru bu yüzden.

 Kendi 2007 svn adresinize ve paketler deponuza (bende contrib den bir
iki paket daha var o yüzden sayı 2 fazla) göre düzenleyip deneyebilirsiniz.
Yeni svn up yapılmış bir sistemde bayağı çabuk bitiyor (python güzel, zip güzel).

 Arada gözden kaçan paket olabilir ama yaklaşık da olsa durumun nasıl
olduğu hakkında fikir veriyor.

$ ./getDocdirStatus.py -dv
--> SVN has 1840 packages
         966 has pisitools.dodoc or pisitools.dohtml
         128 manually modifies with configure parameter, pisitools.insinto etc.
--> Package repo has 1842 packages
         923 has /usr/share/doc
--> Packages manually putting docs with package version 25
withver: XaraXtreme
withver: ati-drivers
withver: attr
withver: dmapi
withver: dmidecode
withver: flac
withver: foo2zjs
withver: hplip
withver: libogg
withver: libqalculate
withver: libxmlpp2
withver: oprofile
withver: pisi
withver: pysqlite
withver: quilt
withver: rdiff-backup
withver: rlog
withver: rosegarden
withver: rpcalc
withver: scribus
withver: scummvm
withver: xfsdump
withver: xfsprogs
withver: xmlsec
withver: xorg-proto

 Betikte hata olabilir tabi ama bana hala doc dizinlerinin sürüm içermesi
aslında bizim kararımızmış gibi geliyor.