[Gelistirici] [paketler-commits] r35493 - devel/system/base/attr

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
24 Kas 2007 Cmt 00:38:11 EET

> +    # /usr/share/doc/attr --> /usr/share/doc/attr-version
> +    pisitools.rename("/usr/share/doc/attr", get.srcTAG())

 Bu konuyu açacaktım şimdi görünce hatırladım. Biz doc lar için niye
pisi pakedinin sürümü ile doc dizinine koyuyoruz ? Bana çok anlamsız
geliyor. Hazır 2008 yoluna çıkmışken bunu sadece paket adı olacak
şekilde değiştirsek ya.

 - aynı pakedin birden fazla sürümü zaten sistemde olamıyor

 - bir doc u tarif ederken/ararken kurulu pakedin sürüm numarasını
bilmek vs. gerekiyor (bak /usr/share/doc/armut/karpuz.txt diyebilmek
varken).

 - ne kadar denk gelriz bilmiyorum ama iki farklı pakedin doc larını
aynı dizin altına koyabilmek iyi olurdu (paket ve paket-data dan çıkan
doc lar paket dizinine konabilse mesela çok güzel olur, oyunlarda
özellikle gerekiyor bu, ama paket sürümleri değişebildiği için
yapamıyoruz)

 - çok önemli değil ama xdelta nın işini kolaylaştıracak

 vs. vs.

 ne dersiniz ?