[Gelistirici] [Paketler] [review] urlgrabber

A. Murat Eren meren at pardus.org.tr
23 Kas 2007 Cum 21:08:15 EET

On Nov 23, 2007 11:46 AM, S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr> wrote:
> şeklinde özellikleri var, burada şu "mirror groups" feci ilgimi çekerken aynı
> zamanda pisi'nin tek depo bağımlılık sorununu da kendi kendine çözüyor, bunun
> için ne gerekiyor bakmaya ve kodlamaya zamanın/isteğin var mı?

 Şimdi okudum aceleyle, biraz yoğunum bu gün, ama ilgilenirim elbette zevkle.

 Zaten urlgrabber'ı pisi'ye entegre etme işindeki niyahi amacım
"fetcher modülümüzün yaptıklarını aynen yapsın, üstüne de sadece
throttling ekleyip bırakayım" değildi. Urlgrabber altyapısı ile nasıl
en verimli hale getirebiliyorsak networksel işleri o hale getireceğiz
yavaş yavaş (ben ya da vakit bulan başkaları).

 Mirror groups benim de ilgimi çekmişti, ilgileneceğim bir ara, bilgi veririm.

 Selamlar.
--
A. Murat Eren (meren)