[Gelistirici] Blacklist dosyası yönetimi için COMAR Metodları

Eren Türkay turkay.eren at gmail.com
23 Kas 2007 Cum 17:10:03 EET

On Friday 23 November 2007 16:54:15 Bahadır Kandemir wrote:
> System.Manager'daki metodlara baktım şimdi, setBlacklist(packages) ve
> getBlacklist() şeklinde iki metod bulunsa daha iyi olacak, setRepositories
> ve getRepositories metodları gibi.

getBlacklist() olması daha kısa ve anlaşılır olma açısından iyi olmuş ancak
setBlacklist(packages) kafamı karıştırdı biraz.

Anladığım kadarıyla paket çıkarma işleminde getBlacklist() ile dönen sonucu
array içerisine alıp, paketi çıkarıp, setBlacklist ile tekrar yazacağız?

Bu durumda paket ekleme işi için de yine getBlacklist kullanmak durumda
olacağız. Sanki bana addBlacklist(package), deleteBlacklist(package) daha
kullanışlı gibi geldi?