[Gelistirici] Apache Servis Başlatma Hatası

Gürer Özen gurer at pardus.org.tr
23 Kas 2007 Cum 09:58:27 EET

On Friday 23 November 2007 09:37:22 Serbülent ÜNSAL wrote:

> Yok sen haklısın ben sadece konfigürasyon dosyasını düşünmüştüm. Öntanımlı
> ssl desteği vereceksek sertifikada üretmemiz gerekiyor diğer dağıtımların
> yaptığı gibi.

Sertifika rastgele bir ayar dosyası değil, bir kere sunulan domain adını
içermesi gerekiyor, bir CA dan alınmış olabilir, expire vb gibi ince ayar
isteyen bir sürü parametresi var.

Bunu otomatik yapmanın yanlış olacağını düşünüyorum. Apache'nin SSL vb ayarını
kolayca yapmaya yönelik bir arayüz geliştirilebilir/varsa konabilir ama.