[Gelistirici] Blacklist dosyası yönetimi için COMAR Metodları

Eren Türkay turkay.eren at gmail.com
23 Kas 2007 Cum 06:48:31 EET

Selam,

Pisi'nin güzide blacklist desteğini package-managerda ayarlanabilecek hale
getirmeye çalışıyorum. Bu iş için önce 3 adet COMAR metodu ekledim;

listBlacklistPackages
addBlacklistPackage
removeBlacklistPackage

Sonrasında package-managerın ayarlar bölümüne yama yaparak kullanıcının
yararlanabilmesini planlıyorum. Şimdilik sadece COMAR metodları hazır. COMAR
ile ilgili ilk deneyimim olduğu için listeye bir sorayım dedim. Ekteki yamayı
gözden geçirebilir misiniz? Bende sorunsuz görünüyor.

[~]> hav call System.Manager.listBlacklistPackages
Result id=1, arg=[
openoffice]

[~]> hav call System.Manager.addBlacklistPackage package kernel
Result id=1, arg=[None]

[~]> hav call System.Manager.listBlacklistPackages
Result id=1, arg=[
openoffice
kernel]

[~]> hav call System.Manager.removeBlacklistPackage package kernel
Result id=1, arg=[None]

[~]> hav call System.Manager.listBlacklistPackages
Result id=1, arg=[
openoffice]

[~]> hav call System.Manager.removeBlacklistPackage package ohannesburg
Fail id=1, arg=[pisi No such package in blacklist file, can't remove it.]