[Gelistirici] Apache Servis Başlatma Hatası

Serbülent ÜNSAL serbulent at pardus.org.tr
22 Kas 2007 Per 17:04:38 EET

Merhaba,

Evet akşam o yorgunlukla çözümü tam algılayamadım sanırım :)

Ancak söz ettiğim seçenekler eklendiği takdirde de apache sorunsuz çalışıyor.
Yani seçenekleri eklemek için sertifika üretmek gibi bir zorunluluk yok.

Eğer benim bilmediğim başka bir sakıncası yoksa bu şekilde başlatmanın
kullanıcıyı servis betikleri ile uğraştırmak mantıklı değil.

Diğer dağıtımlar nasıl başlatıyor apache yi isterseniz onu da araştırayım. Ama
bildiğim kadarıyla RedHat türevleri hiç bulaştırmıyor kullanıcıyı servis
betiklerine. Bizim seçimimiz de bu yönde olmalı bence.

Serbülent