[Gelistirici] Apache Servis Başlatma Hatası

Serbülent ÜNSAL serbulent at pardus.org.tr
22 Kas 2007 Per 16:17:44 EET

Merhaba,

Apache yi bildiğiniz gibi ssl destekli derliyoruz. Ancak başlatırken opsiyon
olarak APACHE2_OPTS="-D DEFAULT_VHOST -D USERDIR" şeklinde veriyoruz
http://svn.pardus.org.tr/pardus/2007/server/www/apache/files/apache2.confd
dosyasından da görülebileceği gibi.

Bu da ssl destekli bir sunucu başlatmaya kalktığınızda "SSLEngine mis-spelled"
ile başlayan abuk bir hata mesajına sebep oluyor. Sabah  Onur saolsun çözdü
hatayı :)

Ben bu dosyayı APACHE2_OPTS="-D DEFAULT_VHOST -D USERDIR -D SSL -D
SSL_DEFAULT_VHOST" değiştirmek gerektiğini düşünüyorum. Ne dersiniz ?

Serbülent