[Gelistirici] [Stable] desktop/freedesktop/xorg/xorg-video

Ismail Dönmez ismail at pardus.org.tr
22 Kas 2007 Per 15:23:05 EET

Thursday 22 November 2007 Tarihinde 13:39:20 yazmıştı:
> Thursday 22 November 2007 Tarihinde 09:40:28 yazmıştı:
>
> Bence 2007'yi atıl bırakmak bize birşey kazandırmayacak, bundan sonra
> binary paketleri depoya alırken daha sık eler dokuruz ama mergeleri
> durdurmayalım bence. Zaten bir süre sonra 2008 base'i falan derken
> kilitleneceğiz o tarafa süreç kendi kendine yavaşlayacak :)

Ben 2007 için bu kadar yüksek bump yapmaya karşıyım (intel sürücüsünün
rewrite'ı bu mesela neredeyse).

Kendi adıma şerh koymuş olayım, ama herkes aynı fikirde olduğuna göre karar
belli :-)

/ismail

--
Faith is believing what you know isn't so -- Mark Twain