[Gelistirici] [paketler-commits] r35301 - in playground/mgunay: blt httrack httrack/files

Mustafa Günay mustafagunay at gmail.com
21 Kas 2007 Çar 18:28:05 EET

Wednesday 21 November 2007 Tarihinde 18:09:35 yazmıştı:
> Sun, 18 Nov 2007 15:36:02 +0200 (EET), paketler-commits at pardus.org.tr :
>
>  Isinize yararsa surada da benim birkac ay once hazirladigim paket var :
>  http://svn.pardus.org.tr/pardus/playground/dfisek/httrack/
>
>  Web arayuzundeki su problemi o gun cozememistim, sonra da programa
> ihtiyacim kalmadigi icin ugrasmamistim :
>
>  http://forum.httrack.com/readmsg/16568/index.html
>
>                    Doruk

Paketi bırakıyorum kusura bakmayın. Ama şöyle bir düşüncem var khttrack [0][1]
httrack'ın kde için yapılmış bir wrapperı indimeyi sorunsuz yapıyor,
Dosyaları göstermek için de konquerror yada firefox kullanılabilir diye
düşünüyorum.

httrack konsole dan çalıştırılınca sorun olmuyor ama desktop dosyası
çalışmıyor bunun için de desktop dosyalarını iptal edip httrack'ı konsole
uygulaması yapmak mantıklı geldi bana.

[0] = http://www.nongnu.org/khttrack/index.html
[1] = http://svn.pardus.org.tr/pardus/playground/mgunay/khttrack/

Biraz karışık bir posta oldu ama anladınız siz onu.

Saygılar...

--

Mustafa GÜNAY
asato ma sad gamaya (From delusion lead me to truth)