[Gelistirici] 2007.3 için torrent seeder

selim ok selimok at gmail.com
19 Kas 2007 Pzt 12:00:53 EET

19.11.2007 tarihinde S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr> yazmış:

> tüm torrentler sunucudan seed ediliyor zaten, ben gece denediğimde bir sorun
> yoktu senin tarafta bir problem olmasın?

İndirme konusunda benim tarafta bir sorun olduğunu sanmıyorum, zira
sesimi duyan bazı hayır severler, iso'yu seed etmeye başlamışlar, şu
anda onlardan indiriyorum.
İndirebildiğim ip adreslerine şöyle bir göz attım hepsi Türk-Telekom
adsl kullanıyor. Pardus sunucuları TT adsl kullanmıyordur sanırım.

Neyse, eğer sorun bir tek beni etkiliyorsa çok önemli değil.

İyi çalışmalar,
Selim