[Gelistirici] [Uludag-commits] r16076 - trunk/CD-image/CD-image-version-2007.3/release-notes

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
19 Kas 2007 Pzt 01:49:41 EET

On Monday 19 November 2007 01:34:47 Ali Işıngör wrote:

> "Popüler magazin" konularıyla seni rahatsız etmek istemezdim, özür dilerim.
> Hayır, öyle laflar etmişsin ki, tanıdığım ve sevdiğim bir adam olmasan...
>
> Neyse, gelecek hafta yelkende can simidini çıkarmamaya bak diyorum sadece.
> Yarın enstitüye geleceğim, orada bir ara konuşuruz.

Ben kötü bir şey dediğimi zannetmiyorum. Koca yazının özeti "bu teknik olmayan
kararlara teknik insanları karıştırmayın. Her teknik olmayan iş için herkesin
n tane fikri oluyor ve o dipsiz kuyudan çıkmak mümkün olmuyor/bugüne kadar
olmadı. O yüzden teknik olmayan işlerin kararlarını alanlar bu kararları
alsın ve herkes buna saygı göstersin" idi, neden alındın anlamadım, hatta
neredeyse senin tarafta yazmışım...