[Gelistirici] net-tools ve wireless-tools dhcpcd timeout süreleri

Ozan Çağlayan ozancag at gmail.com
16 Kas 2007 Cum 10:05:09 EET

Faik Uygur wrote:
> Selam,
>
> Dün bahsettiğim dhcpcd 2.x için 120 saniyeyi denedim. Daha önce 60 saniyede
> denemiştim, alamamıştı. 120 saniye timeout verince 61-62. saniyede 2.x de
> aldı.
>
> Gökmen ile de konuştuk. network-manager'da ip almaya başladıktan sonra check
> kaldırılınca arkada işlemin devam etmesine bir çözüm bulacak. Yeniden
> tıklandığında ikinci dhcpcd çalışmaya başlıyor ama bir önceki ComarJob devam
> ettiğinden, ikinci ComarJob mesajları karışıklık oluyordu. İşlemin
> sonlandırılmasına rağmen, imlecin kum saati olarak kalması da kafa
> [...]

Bu problem yaklaşık 6 ay önce arkadaşımın da başına geliyordu. Asus
dizüstü bilgisayarıyla çalıştığı laboratuvarda asla dhcp'den IP
alamadığından oraya gittiğinde Windows kullanmak zorunda kalıyordu.

Sorunun sebebinin keşfedilmesi çok güzel oldu ve bence "Hi" :)

--

Ozan ÇAĞLAYAN
Galatasaray Üniversitesi

http://cekirdek.pardus.org.tr/~ozan