[Gelistirici] [FREEZE] 2007.3 oncesi dhcpcd'yi revert etsek

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
8 Kas 2007 Per 22:46:01 EET

Wed, 7 Nov 2007 23:44:21 +0200, "S.Çağlar Onur" <caglar at pardus.org.tr> :

> Şu andan itibaren (yarın öğleden sonraya sürecek diye umuyorum ama
> gene de haber bekleyiniz lütfen) stable'a mergeleri bana bırakınız
> lütfen. 2007.3 Beta'yı yarın duyurmayı planlıyoruz.
Ya arkadaslar 2007.3 oncesi su dhcpcd'yi revert etsek 2.x serisine
tekrar?

Baglanamayinca abuk ip alarak kullanici davranisini degistirmek bir
kenara, ortalik "dhcp'ye 2-3 kez baglan dedikten sonra anca baglaniyor"
diyenlerle kayniyor.

Ben bilumum makinalarda son dhcpcd-2.x paketine revert ettim depodan,
kendimi kurtardim. Kalan kullanicilari da kurtarsak?

Zamaninda cok muhalefet ettim gecmeyelim surum ortasinda dhcpcd 3'e
diye, dinlemediniz, simdi (tekrar) sakal biraktim, belki boyle
dinlersiniz diye tekrar gundeme getiriyorum ;-)

                   Doruk