[Gelistirici] Pisi ve Enter

Mustafa Günay mustafagunay at gmail.com
5 Kas 2007 Pzt 12:34:35 EET

Thursday 11 October 2007 Tarihinde 11:31:55 yazmıştı:
> 11 Eki 2007 Per tarihinde, S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:
>
> Bu arada bunu tekrarlayamıyorsak benim relocation sorunum yüzünden pisi
> diske erişince titriyordur makinan belkim :)

2 gün önce pisi-db kullanmaya başladım sorunu bende tekrarlayabiliyorum. Fakat
bende sürekli olmuyor 5 komutun 3 tanesinde oluşuyor. Eski pisi ile
denediğimde herşey düzgün.

--

Mustafa GÜNAY

asato ma sad gamaya (From delusion lead me to truth)
tamaso ma jyotir gamaya (From darkness lead me to light)
mrutyor ma amrtam gamaya (From death lead me to immortality)