[Gelistirici] [paketler-commits] r25879 - 2007/desktop/kde/base/kdebase

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
27 Mayıs 2007 Paz 17:16:49 EEST

 Bug a da yazdım itirazım var

> Şimdi kötü adam olucam biraz, kişisel almayınız lütfen döverim ;)
>
> Gerçekler :
>
> - Masaüstünde ikonların halay çekmesi hoş bir durum değil.

 Sadace alet tak çıkar yapınca ve masaüstünde çok ikon kullanınca oluyo
bu. Benim hiç başıma gelmedi bu hikaye.

> - Upstream'de bu özellik zaten kapalı geliyor.
> - Bunu açmak benim bok yemem ancak Stephan Kulow'un uyarmasıyla bu
> hatadan haberi oldu.
> - Her bugi fix ettiğini iddia eden varsa buyursun gelsin, erkekliğin
> onda dokuzu workaround yapmaktır.

 Bugların bazıları için user ı fix etmek gerekiyor, hepsi fix
edilmiş olamaz :)

> Çözümler:
>
> - Biri kdesktop kodunda bu problemi çözer bizde bu özelliği tekrar
> açarız.
>
> O yamayı tekrar eklemeyi düşünmüyorum, isteyen bir tıkla arayüzden
> açabilir zaten. Arayüzdeki bu tür problemlerin (ikonların yerini
> değiştirmesi) kullanıcıları çok fazla rahatsız ettiği
> düşüncesindeyim, ve bunu her loginde yaparsa iyice çekilmez olur.

 Aynı mantıkla bir tıkla da kapatır zaten.

> Gelelim varolan bir davranışın değiştirilmesine... Ben 2007.X
> releaselerini bir nevi service pack olarak görüyorum, Microsoft
> Service Pack'ler ile IE6->IE7 gibi absürd birşey yapabiliyorken bizim
> varolan bir hatayı en azından varsayılan sistemde görünmesini
> engellemek için birşey yapmamız gayet normal.

 Referans kötü olmuş, onlar camdan atlasa biz de mi atlayacaz ? :)

> Yani hepinizi dinlemedim ama maalesef ben haklıyım. kdebase paketinin
> sahibi olarak da o yamayı tekrar eklemek istemiyorum.

 Workaround vardır çaktırmadan düzeltir, workaround vardır "hiii
tanımadı çubuğu" dedirtir :)

 İnsanlar bilgisayarlarında bişi olduğunda güzel görüntülerle bunun
onlara anlatılmasını seviyor. Masaüstüne bakarken çubuk resmi görüp "aa
evet takılı bu" demeyi, aygıtın mount edilip edilmediğini görmeyi
seviyorlar (ben de seviyorum :). Bence güzel bir özellik bu.

 Yine de, "pakedin sahibi benim, karar benim" dediğin yerde de susarım.

 2ykr + 3 parça toblerone