[Gelistirici] [paketler-commits] r25879 - 2007/desktop/kde/base/kdebase

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
27 Mayıs 2007 Paz 15:01:43 EEST

27 May 2007 Paz tarihinde, Ismail Dönmez şunları yazmıştı:
> Dediğim gibi sorun ciddi, her loginde ikonlarım zıplıyor diyen insanlar
> var. İnsanların da zaten çok fazla sysinfo:/ kullandıklarını biliyoruz,
> oraya bakmak akıllarına gelecektir. Bunu açabilmemiz için yer değiştiren
> ikon sorununu çözmemiz lazım ki kdesktop kodunu az çok biliyor, bu o kadar
> da kısa sürece yapılabilecek birşey değil.

Yok zaten soruna itirazım yok ara ara beni de vuruyor fakat çözüm yanlış
gibime geldi.

Hatayı açık bırakıp çözene kadar davranışa ellememek sanki daha tercih ettiğim
bir yol olacak gibi ama başka itiraz yoksa en fazla masaüstüne sağ tık ile
açılacak birşey olduğu için susar ve öyle kullanırım :P

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/