[Gelistirici] pisi, devam etmek istiyormusunuz? hayırdan sonra devam ediyor..

Ayan Öztürk ayanozturk at gmail.com
25 Mayıs 2007 Cum 11:01:47 EEST

playground/review'deki gnucap paketini derlemek, denemek istedim. sonra 33MB
çok gelince vaz geçtim. ama inşa devam etti. bununla ilgili bilinen bir hata
var mı?

ayan at pardus gnucap $ sudo pisi bi pspec.xml -d
Parola:
DEBUG: PiSi API initialized
Paketler çalışma dizinine yazılıyor.
PiSi kaynak paketi gnucap inşa ediliyor
Emniyet mandalı: taban geliştirme sistemi system.devel halihazırda kurulu
Sağlanmamış inşa bağımlılıkları tetex
Sağlanmamış inşa bağımlılıklarını kurmak istiyor musunuz?  (evet/hayır)e
İnşa bağımlılıkları kuruluyor.
digraph G {

}
DEBUG: checking tetex-texmf
DEBUG: checking ed
DEBUG: checking xorg-server
DEBUG: checking gd
DEBUG: checking poppler versiyon >= 0.5.4
DEBUG: checking Xaw3d
digraph G {
tetex[ label = "tetex(3.0,13)" ];
tetex_texmf[ label = "tetex-texmf(3.0,2)" ];

tetex -> tetex_texmf;

}
Bağımlılıkları sağlamak için bu paketler verilen sırada kurulacaktır:
tetex-texmf tetex
Paket(ler)in toplam boyu: 33.13 MB
Bağımlılıklar yüzünden ek paketler var. Devam etmek istiyor musunuz?
(evet/hayır)h
PartOf imi tanımlanmamış, bileşen araştırılyor
Kaynak applications.science.electronics bileşeninin parçası
Kaynak ftp://ftp.geda.seul.org/pub/geda/dist/gnucap-0.35.tar.gz adresinden
indiriliyor
gnucap-0.35.tar.gz             (985.0 KB)100%     18.61 KB/s [00:00:00]
[bitti]
Kaynak arşivi saklandı:  /var/cache/pisi/archives/gnucap-0.35.tar.gz
Arşiv açılıyor... açıldı (/var/pisi/gnucap-0.35-1/work)
Kaynak yapılandırılıyor
configure: WARNING: If you wanted to set the --build type, don't use --host.
    If a cross compiler is detected then cross compile mode will be used.
checking for a BSD-compatible install... /usr/bin/install -c
checking whether build environment is sane... yes
checking for gawk... gawk
checking whether make sets $(MAKE)... yes
checking for i686-pc-linux-gnu-strip... i686-pc-linux-gnu-strip
checking whether to enable maintainer-specific portions of Makefiles... no
checking if debug code should be compiled in... no
checking for i686-pc-linux-gnu-g++... i686-pc-linux-gnu-g++
checking for C++ compiler default output file name... a.out
checking whether the C++ compiler works... yes
checking whether we are cross compiling... no
checking for suffix of executables...
checking for suffix of object files... o
checking whether we are using the GNU C++ compiler... yes
devam ediyor, sorunsuz inşa tamamlanıyor..

--
*Ayan Öztürk*