[Gelistirici] [RFC] #5739

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
23 Mayıs 2007 Çar 21:19:31 EEST

23 May 2007 Çar tarihinde, Ismail Dönmez şunları yazmıştı:
> Hayır değil çünkü Koffice yeni KDE ile derlendiyse ona depend etmeliydi.
> Çözüm basit işte yahu niye kasıyoruz :)

Kasmıyoruz sadece konspette anlaşamıyoruz :)

Koffice kdelibs >= 3.5.7'ye depend ederse, 2007 kuran ve sadece güvenlik
güncellemelerini alan adam yeni kdelibs ve onun deplerini de sisteme almak
zorunda oysa _kararlı dağıtım içinde_ böyle bir zorunluluğu olmamalı.

Kararlılığı 2 tarafa doğru (geriye/ileriye) tutmak zorundayız ki dağıtım
paketleri birbirleri ile _her zaman_ tutarlı olsun, evet bugüne kadar bazı
yerlerde bu kuralı kırdık fakat bunların hiçbiri sistemin orta yerinde
kdelibs gibi oturmuyordu.

Eğer bundan sonra derlenecek her KDE uygulamasına bağımlılık olarak 3.5.7
yazarsak bu 2007 ve 2007.1'yi öldürdük geriye uyumlu değiliz varsa yoksa
ilerisi demek olmuyor mu?

Eğer bu bu demek oluyorsa bundan sonra 2007.2 değil 2008 release etmemiz
gerekiyor ki bu serideki paketleri kullanmak istiyorsanız up2date bir
sisteminiz olmak zorunda nazı yapabilelim.

Yok eğer bu bu demek değilse ve ben birşeyleri kaçırıyorsam dün akşamdan beri
neyi kaçırdığımı görmüyorum :)

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/