[Gelistirici] [RFC] #5739

Ismail Dönmez ismail at pardus.org.tr
23 Mayıs 2007 Çar 21:10:44 EEST

On Wednesday 23 May 2007 21:06:46 S.Çağlar Onur wrote:
> 23 May 2007 Çar tarihinde, Ismail Dönmez şunları yazmıştı:
>
> Fakat bu durumda stable dağıtım içinde ABI kırmış ve güncellemeye zorlamış
> olacağız, aynı şekilde glibc-2.6'yı da dep yazıp depoya koyabiliriz :)

Hayır ABI kırmadık yahu. Yeni KDE ile derlenen programlar _eski_ KDE'de
çalışmıyor bu normal. Yeni KDE depoya girmesiyle kırılacak bir program yok.
Burada sadece dependency yükseltilmesi lazım.

ABI kırmış olsaydık. Tüm eski KDE programlarının çalışabilmesi için yeni KDE
ile derlenmesi gerekirdi.

--
Perfect is the enemy of good