[Gelistirici] YALI v.s parted

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
23 Mayıs 2007 Çar 02:39:48 EEST

23 May 2007 Çar tarihinde, S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:
> Hangisinin daha doğru bir çözüm olduğunu bilemedim (bu arada old (kernel'de
> old desteği kalkmış)/new/swsusp tipindeki swapleri birbirinden ayırmamız
> gerekiyor mu, ya da ilerisi için iyi olur mu da bilemedim) , Barış/Gökmen?

Bu arada yazdıktan sonra aklıma geldi, swsusp olan SWAP oraya bizden önce biri
suspend etmiş demek (örn adam ubuntu kullanıyor, suspend2ram yapmış pardus
kurmaya kalkmış başka bir partition'a) bu durumda sanırım oraya kesinlikle
ellememek gerekiyor...

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/