[Gelistirici] Vim Indention

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
22 Mayıs 2007 Sal 22:33:06 EEST

> Bunu aşmak için konfigurasyon'a "filetype indent on" eklemek yeterli.

 Ekledim teşekkürler. Vim ayarlarını gözden geçirme zamanı çoktan
gelmiş.

 Parantezleri açtıktan sonra ve kapamadan önce boşluk konmasını olayını
kapattım, isteyen EnableSmartParens ile tekrar açabilir.

 Öntanımlı vimrc deki smarttab fonksiyonu kde-devel-vim.vim ile zaten
geliyor, tekrar tanımlanması yanlış olduğu için vimrc den kaldıracağım.

 Ayrıca

 imap "" ""<LEFT>
 imap () ()<LEFT>
 imap '' ''<LEFT>
 imap [] []<LEFT>
 imap <> <><LEFT>
 imap {} {}<LEFT>

 kısmını da kaldırmayı düşünüyorum. Bu karakterleri her kullandığımızda
yarım saniye beklemek çok rahatsız edici oluyor, çoğumuz zaten bunları
kapatıyor.

 İtiraz ya da alternatif (bunları plugin yapıp default unu kapalı
yapacak) var mıdır ?