[Gelistirici] [Uludag-commits] r13947 - trunk/bugzilla/3.0/tr/default/bug

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
21 Mayıs 2007 Pzt 03:48:57 EEST

21 May 2007 Pts tarihinde, uludag-commits at pardus.org.tr şunları yazmıştı:
> Author: selim_ok
> Date: Mon May 21 03:17:39 2007
> New Revision: 13947
>
> Modified:
>    trunk/bugzilla/3.0/tr/default/bug/edit.html.tmpl
> Log:
> En çok kullanılan sayfalardan biri, bu nedenle planı biraz degiştirip buna
> el attım. Şu enteresan deadline tablosunda yaptığım değisiklilerden hiç ama
> hiç emin değilim.

Şu 3'ü dışında bir sorun yok bence :)

Orig. Est. -> Orj. Hesap. -> Orj. Tahmin
Current Est. -> Şu anki Hes. -> Şu anki Tahmin

için bence daha doğru çeviri iken.

Deadline ->Son Teslim -> Son Mühlet

anlamı daha doğru ifade ediyor, bugzilla deadline'ı gelen hataları otomatik
kapatıyor

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/