[Gelistirici] Bugzillaya eklenmeyecek paketler

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
15 Mayıs 2007 Sal 03:26:10 EEST

15 May 2007 Sal tarihinde, Türker SEZER şunları yazmıştı:
> Şu an devel ve contrib depolarında bugzillaya eklenmemiş 574 tane paketimiz
> kalmış. Fakat sanırım bunların bir kısmı bilinçli olarak eklenmemiş.
> Onlarca PEAR paketi, xorg paketleri, xorg kütüphaneleri gibi.
>
> Bugzillaya eklenmemiş paketlerin listesi burada [1]. Listeden bugzillaya
> eklenmesi gereken paketleri çıkarabilirseniz, bu bileşen ekleme işini
> tamamlayıp maintainable bir hale getirmiş oluruz.

Bu işi el ile yapacağımıza svn deposundan paket ismi/sahibi ikilisini
çıkartacak bir betik v.s yazalım, sonra da bunu bugzilla db'sini
güncellemesi/eklemesi için başka bir betikle birleştirelim (bu ara nette
kesin bir yerlerde böyle birşey vardır diye düşünüyorum, bu kadar dağıtımın
bu işi elinle yaptığına pek emin değilim :))

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/