[Gelistirici] Bluetooth default açık olsun mu?

Ali Erdinç Köroğlu erdinc at pardus.org.tr
14 Mayıs 2007 Pzt 14:07:06 EEST

On Fri, 11 May 2007 00:06:03 +0300
Ismail Dönmez <ismail at pardus.org.tr> wrote:

| Restart gerektiği yönünde bilgiler geldi walla ben onların yalancısıyım ama
| default açık olsundan kastım bu idi :-)

DISCOVERABLE, başka hiç bir dağıtımda yok, bunu oluşturmamın tek sebebi adamın scan yapınca telefonundan bilgisayarını bulabilmesi,
bu değeri true yaparsak "her zaman" telefonundan bilgisayarını görebilir duruma gelir (potansiyel risk evet) fakat normal halinde 5 saniye boyunca açık görünüp
sonra kendiliğinden kapanıyor (bluez güvenlik için bunu yaptı).

Bence aynen olduğu gibi kalmalı, true yapmak kullanıcının kendi bilinciyle alacağı bir risk.
Ön tanımlı true yaparak riski üzerimize almayalım

--
Too early seen unknown and known too late...

Ali Erdinç Köroğlu < erdinc € pardus.org.tr >
Key ID: 5FF05035 @ a key server
Fingerprint: 577C 1E86 7F41 DDC4 B20D  642C 8641 F345 5FF0 5035
http://cekirdek.pardus.org.tr/~erdinc