[Gelistirici] contrib -> 2007 mergeleri

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
14 Mayıs 2007 Pzt 00:18:40 EEST

Selamlar;

Biraz önce farkettim ki contrib'den merge edilen bazı paketler 2007 deposunda
bump edilse bile güncellenmiyor, şöyleki.

- A paketi contrib deposunda 2. release'de ve 4. buildno'da olsun.
- A paketi B paketi için 2007 deposuna merge edilsin.
- A paketi 2007 deposu için derlendiğinde 2.release ve 1. buildno da olacak.
- A paketini contrib deposundan kurmuş Z kullanıcısı A paketi release atlayana
ya da 3 kere daha derlenene kadar güncelleme göremeyecek.

Demem odur ki, contrib'de 2'li hale gelmiş ve dağıtılan bir paketi 2007'ye
merge ederken bana haber veriniz. Böylece contrib'deki 2'li paketi alıp
buildfarm'ın buildno'yu onu kullanarak hesaplamasını sağlayayım.

Saygılar
--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/