[Gelistirici] Bluetooth default açık olsun mu?

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
10 Mayıs 2007 Per 23:52:40 EEST

10 May 2007 Per tarihinde, Ismail Dönmez şunları yazmıştı:

> network-mangler^^^^^manager'a koyalım oki =)

Allah aşkına herhangi bir bt dongle'ı alıp makinaya takmayı denediniz mi?
Bluetooth herhangi birşey makinaya takıldığı zaman bluez otomatik olarak
çalışmaya başlıyor, çıkartılınca da kapanıyor (yaklaşık 1.0 dan beri).

Acaba çalışmıyor da mı böyle bir konu açıldı diyerek şimdi taktım makinaya ve
herşey düzgün görünüyor bende...

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/