[Gelistirici] buildDeps.py #2

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
30 Mar 2007 Cum 22:58:00 EEST

30 Mar 2007 Cum tarihinde, Barış Metin şunları yazmıştı:

> Bu doğru bir yol değil ki, paketlerdeki toplevel bağımlılıkları yazıyoruz
> yalnızca. Yani bu paket gtk2 ve cario kullanıyor olabilir ama gimp-devel'e
> bağımlı olduğu için her birini eklemesine gerek yok build dependency
> olarak.
>
> Şöyle bir yol izlenmeli sanırım:
> - linklenen kütüphaneleri bul - A
> - paketin bağımlılıklarını bul - B
> - bağımlılık olarak listelenen paketlerin bağımlılıklarını bul (recursive)
> - C - eksik bağımlılıklar: A - (B +C)
>
> Değil mi?

Sadece eksikleri veriyor, yorumlamak geliştiriciye ait ben mesela yukarıyı
sadece gimp eklemek altında bunlarda olduğu için hepsini alacak, benzeri
durum bir sürü libXhede içinde geçerli yazılması gereken dep xorg-server
orada da.

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/