[Gelistirici] buildDeps.py

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
30 Mar 2007 Cum 20:48:17 EEST

On Fri, 30 Mar 2007 20:23:32 +0300
"S.Çağlar Onur" <caglar at pardus.org.tr> wrote:

> 30 Mar 2007 Cum tarihinde, Onur Küçük şunları yazmıştı:

> Bunlar gerekiyor mu peki gerçekten? system.base'in dışarıya
> bağımlılığı olmamalı :(.

 Ben bunları base de zannediyordum ya pardon. lcms, mng için gerekiyor,
mng yi atarsak onu da atarız. Nasılsa mng kullanmıyoruz diyip atıyorum
o zaman hiç karışmasın.

 Bu arada bu paket initramfs e konacak kısımları için bazı statik
libler istiyor, sistemde statik derlemediğimiz için ben hepsini
kaynak pakede koyup yamalayıp bir alt dizininde elle derliyordum. libmng
ve lcms yi de oraya koyup ekleyebilirim mng desteğini ama hem çok iş,
hem de bootsplash bizi bu dertlerden kurtaracak diye dokunmuyorum şu an.
Ama yok lazım illa derseniz söyleyin yapmaya çalışayım.