[Gelistirici] freecol gelistirici listesinden pardus yorumu

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
29 Mar 2007 Per 23:29:19 EEST

29 Mar 2007 Per tarihinde, Eren Türkay şunları yazmıştı:
> Çok iyi bir fikir, teşekkürler. Bu iş için gönüllüyüm. Makinanın
> sorumluluğundan anladığım derlenecek paketlerin belirlenmesi ve
> buildfarm'ın kullanılması? Bunun haricinde servislerin konfigurasyonu
> gibi konularda fazla iyi değilim.

Harika, servis ayarı falan gerekmeyecek makina üzerinde sadece apache
çalışacak zaten :), buildfarm'ı uygun ayarları ile de kurulu koyacağım senin
tek yapman gereken contrib'de commit gördükçe ya da paketi derletmek
istediğin zaman makinaya ssh ile login olup buildfarm'ı el ile dürtmek (bunun
otomatik olmasını da seçebilirsin tabi ama ben deneyimlerimden bu işin
otomatik olmasının acayip sonuçlar yarattığını biliyorum :))

Makinayı kurunca haber vereceğim (ayın 6'sına kadar olurya ses çıkmazsa beni
dürtmekten çekinme sakın) kalanlarıda döküman/e-posta/kopete ile
hallederiz :)

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/