[Gelistirici] Paketlerimden bir kısmını üzerine alanlar

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
29 Mar 2007 Per 23:02:25 EEST

26 Mar 2007 Pts tarihinde, S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:
> 25 Mar 2007 Paz tarihinde, S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:
>
> Alooo, merhaba dünyalı! ???

Arkadaşlar boşa mı konuşuyorum yoksa daha önceki seride "ben bu paketi senden
aldım" diyen herkes bu paketleri üzerine geçirdi de ben mi farkında değilim?

Yok almadıysanız bir e-postaya yanıt yazmaya/akabinde svn commiti yapmaya
üşeniyorsanız bu "aldım" dediğiniz paketlerin bakımını yapacağınıza nasıl
güveneceğim?

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/