[Gelistirici] freecol gelistirici listesinden pardus yorumu

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
29 Mar 2007 Per 22:54:41 EEST

29 Mar 2007 Per tarihinde, Doruk Fisek şunları yazmıştı:
>  Contrib derlenip, oradaki yazilimlarin da gelistiricilerine
> bildirebildigimiz, web sitelerine ikili paketlerini koydurabildigimiz
> zaman; Pardus'un adi artarak duyulacak :)

Peki bu sorunu şöyle çözelim, TÜBİTAK çalışanı olan kadrodan kimsenin şu anki
şleri+contrib deposu sorunları ile uğraşacak vakti yok, yakın zamanda da
böyle bir zaman aralığının açılacağınu sanmıyorum. Gördüğünüz gibi daha devel
için bile bir çalışma yapmaya başlayamadık.

Madem contrib'in ikili hale gelmesini bu kadar arzulayan var en geç önümüzdeki
cumaya kadar bir makinayı şimdiki buildfarm'ın eşleneği şeklinde kurup
contrib'in derlenmesi için ssh ile birinin erişimine açacağım. Buildfarm
kullanımını wiki'de dökümante edeceğim (zaten atla deve birşey değil) ve
contrib deposu için ikili paket üreten bu makinanın sorumluluğunu bu isteyen
arkadaşa devredeceğim.

Önce bu paketleri bu makinadan _resmi olmayan şekilde_ sunarken, daha sonra
buradaki ikili paketlerin sorun olmadığına ikna olduktan sonrada o depoyuda
paketler.pardus.org.tr'de sunmaya başlayacağım.

Kim gönüllü?

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/