[Gelistirici] [paketler-commits] r22182 - in devel/system/base: glib2 iputils

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
28 Mar 2007 Çar 16:38:01 EEST

28 Mar 2007 Çar tarihinde, S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:
> Barış/Gürer/Ekin/Faik/Bahadır ve ben bugün bu konuda konuşup doğru ve uygun
> çözümün bu olduğuna karar verdik, itiraz/yorum v.s?

Bir itiraz olmadığına göre birkaç şeye karar vermek kaldı.

1. translations.xml nerede duracak

system/base/glibc
	pspec.xml
	actions.py
	comar/
		package.py
	files/
		hede.patch
	i18n/
		translations.xml

nasıl duruyor? pspec.xml'in yanında durmamasını istememin ilk sebebi "vi
*/*.xml" falan gibi durumlarda sorun çıkmasını engellemek

2. translations.xml için yeni bir format bulmak yerine olan tagları aynen
kullanmayı öneriyorum. Buradaki tek ihtiyaç tek pspec'den çıkan n tane
paketin farklı açıklaması varsa durumu, bu şekilde çözüyoruz sanırım?

<?xml version="1.0" ?>
<!DOCTYPE PISI SYSTEM "http://www.pardus.org.tr/projeler/pisi/pisi-spec.dtd">
<PISI>
    <Source>
        <Summary xml:lang="tr">GNU libc6 (glibc2 olarak da bilinir) C
kütüphanesi.</Summary>
        <Description xml:lang="tr">GNU C kütüphanesi, GNU sisteminde ve Linux
dağıtımlarının büyük çoğunluğunda C programlama dili kütüphanesi olarak
kullanılır. İçinde sistem çağrıları ve C programlama dili için temel
fonksiyonları bulundurur.</Description>
    </Source>

    <Package>
        <Name>glibc-zoneinfo</Name>
	<Summary xml:lang="tr">GNU libc6 zoneinfo dosyaları.</Summary>
	<Package>
</PISI>

3. pspec.xml'lerde bu summaryleri çıkartıp translations.xml yapacak bir araca
ihtiyacımız var

4. pisi'de gerekli değişikliklerin yapılmasına ihtiyacımız var

Yorum?
--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/