[Gelistirici] kullanici - wheel olayi

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
24 Mar 2007 Cmt 15:24:24 EET

Sat, 24 Mar 2007 15:16:10 +0200, Barış Metin <baris at pardus.org.tr> :

> Bir sonraki sürüme ekleyeceğiz. Fakat anladığım kadarı ile asıl sorun
> comar'in kullanılması konusundaki tutarsızlık. pisi-cli kullanmıyor
> (dolayısı ile root yetkisi gerekiyor) buna karşın package-manager
> kullanıyor ve direk çalışıyor gibi... Bunları da çözümlemiz gerekiyor.
Sorun Linux dagitimlarinin geleneksel aliskanliklarindan farkli bir
davranis gostermek ve bunu ozel olarak belirtmemek.

Yoksa ona bakarsan cozulecek cok sey var. Ama bana Yali'ya bir tick box
eklemek, pisi'yi comar'in guvenlik modelini kullanacak hale getirmekten
cok daha basit gibi geldi. Adama sirf senin e-posta yazmak icin
harcadigindan zamanda yapilabilirdi gibi dusundum, o nedenle listeye
yazdim.

                   Doruk