[Gelistirici] nvida.py

Ismail Dönmez ismail at pardus.org.tr
21 Mar 2007 Çar 04:45:31 EET

On Wednesday 21 March 2007 04:38:38 Onur Küçük wrote:

>  Yeni sürücünün eski kartı da destekleme ihtimali var ama eski
> sürücünün yeni kartı destekleme ihtimali daha az diye biliyorum
> (yanlışsam düzeltiniz). Eğer böyleyse en yenisine göre ayarlayabilir
> bence.

Şöyle;

3. generasyon ekran kartları nvidia ve nvidia-new tarafından
2. generasyon ekran kartları nvidia ve nvidia-old tarafından
1. generasyon ekran kartları sadece nvidia-old tarafından destekleniyor.

O yüzden 3->nvidia-new, 2->nvidia, 1->nvidia-old en iyi tercih.

--
Happiness in intelligent people is the rarest thing I know. (Ernest Hemingway)

Ismail Donmez ismail (at) pardus.org.tr
GPG Fingerprint: 7ACD 5836 7827 5598 D721 DF0D 1A9D 257A 5B88 F54C
Pardus Linux / KDE developer