[Gelistirici] nvida.py

Ismail Dönmez ismail at pardus.org.tr
21 Mar 2007 Çar 03:59:48 EET

On Wednesday 21 March 2007 03:37:18 Barış Metin wrote:

> Buluyor fakat yalnızca ilkini :)
>
> $ python nvidia.py
> Found a 1st generation nvidia card: RIVA TNT
> # lspci
> 00:0a.0 VGA compatible controller: nVidia Corporation NV4 [RIVA TNT] (rev
> 04) ...
> 01:00.0 VGA compatible controller: nVidia Corporation NV34 [GeForce FX
> 5200] (rev a1)

Şimdi yeni versiyonu upload ettim hepsini buluyor ama böyle bir durumda hangi
sürücüyü çalıştıracağını bulması için aktif kartı da bulması lazım uh oh.

--
Happiness in intelligent people is the rarest thing I know. (Ernest Hemingway)

Ismail Donmez ismail (at) pardus.org.tr
GPG Fingerprint: 7ACD 5836 7827 5598 D721 DF0D 1A9D 257A 5B88 F54C
Pardus Linux / KDE developer