[Gelistirici] [RFC] <Breaks> tagi

Ismail Dönmez ismail at pardus.org.tr
21 Mar 2007 Çar 00:14:28 EET

On Wednesday 21 March 2007 00:05:09 Ismail Dönmez wrote:
> Selamlar,
>
> PAM 0.99.7.1'de birşeyler değişecek birkaç paketin güncellenmesi gerekiyor.
> Yani direk sadece PAM güncellenirse diğer programlar çalışmayacak. Bunu
> önlemek için <Conflicts> kullanıyorum ama bu doğru değil bunun için yeni
> bir <Breaks> tagi olsa ve bu ignore edilemese daha güzel olmaz mı?
>
> P.S: Aynı şey faad 2.5 güncellemesinde de gerekti, flac 1.1.4 için de
> gerekli.

Biraz da açık olayım;

PiSi Breaks tagini görünce eğer release/version numarası match eden paket
görürse sistemde update etmeyi reddetmeli böylece:

Sadece pam'i güncellicem ben dediğimde hayır bu cups'u, kdebase'i bozacak
deyip reddedecek.

Breaks, Conflicts'in tersine ignore edilemez de olmalı böylece system
consistent bir durumda kalabilir.

Öbür türlü pam kdebase ile conflict ediyor diyip kdebase silinebilir ya da
ignore edilirse sisteme bir daha giriş yapılamaz.

--
Happiness in intelligent people is the rarest thing I know. (Ernest Hemingway)

Ismail Donmez ismail (at) pardus.org.tr
GPG Fingerprint: 7ACD 5836 7827 5598 D721 DF0D 1A9D 257A 5B88 F54C
Pardus Linux / KDE developer