[Gelistirici] Paket config dosyalarının postinstall'da sed'lenmesi

Ali Erdinç Köroğlu erdinc at pardus.org.tr
20 Mar 2007 Sal 23:48:07 EET

On Tue, 20 Mar 2007 15:56:07 +0200
Faik Uygur <faik at pardus.org.tr> wrote:

| Selam,
|
| Baselayout paketinde bir şey gözüme çarptı.
|
| /etc/skel/.Skype/shared.xml isimli bir dosya var. Bu dosya files.xml
| içerisinde bulunuyor. postinstall'da da bu dosyanın içeriği değiştiriliyor.
|
| /etc/skel/.Skype/shared.xml 'in daha önce olmadığını düşünürsek sistemde,
| Sisteme ilk defa açılan bir dosya üzerinde, postinstall değişikliği sonrası bu
| config dosyasının sha1sum'ı değişiyor.
|
| Yeni versiyonda gelen shared.xml de bu şekilde .newconfig olarak saklanıyor,
| çünkü pisi dosyaya elle müdahele edilmiş ben bunu saklayayım şeklinde
> [...]

Başka türlü yapmayı akıl edemediğimiz için böyle bir yol izlemiştik ama daha düzgün bir yol varsa konuşalım tabiki

--
Too early seen unknown and known too late...

Ali Erdinç Köroğlu < erdinc € pardus.org.tr >
Key ID: 5FF05035 @ a key server
Fingerprint: 577C 1E86 7F41 DDC4 B20D  642C 8641 F345 5FF0 5035
http://cekirdek.pardus.org.tr/~erdinc