[Gelistirici] Likeback

Görkem Çetin gorkem at pardus.org.tr
20 Mar 2007 Sal 16:19:36 EET

Merhaba

Daha önce Likeback ile ilgili ufak bir bilgilendirme yapmıştım [1]. Bu
uygulamayı deneme amaçlı olarak bir kaç önemli pakete gömmek mümkün mü?
Bildirimler basitçe 80. port üzerinden gönderiliyor ve basit bir
arayüzden kontrol edilebiliyor.

İyi çalışmalar
Görkem

Merhaba

Dün Tork'un çevirilerini incelerken arayüzde ilginç bir uygulamaya
rastladım. Likeback adındaki bu uygulama, Tork'un menü çubuğunun en sağına
dört ayrı simgecik koyuyor:

- Güleryüz simgesi: Tork'un geliştiricilerine beğendikleri bir özelliği
göndermek için

- Somurtkan simge: Tork'un geliştiricilerine beğenmedikleri bir özelliği
göndermek için

- Kırık cam: Tork'un beklenmeyen bir davranışını bildirmek için

- Lamba: Tork geliştiricilerine bir özellik / ihtiyaç talebini aktarmak için

Uygun bir simgeyi tıkladığınız zaman karşınıza bir pencere çıkıyor. Bu
pencereye istediğiniz bir mesajı yazıp e-posta ile gönderilmesini
sağlayabiliyorsunuz. İstenirse bu dört simge etkisiz hale getirilebiliyor,
böylece ekranda görünmüyor.

Ana pencerede %1 yer kaplayarak, ama kullanıcının gözüne kolayca sokulan
bu özellik sayesinde biz de Pardus uygulamaları hakkında geribildirim
alabilir ve/veya beğeni ölçümü yapabiliriz. Likeback'in kendine ait bir
veritabanı var ayrıca.

Likeback'i Basket de kullanıyor [1].

Fikirler, öneriler?

İyi çalışmalar