[Gelistirici] [paketler-commits] r21660 - playground/eren/util

Eren Türkay turkay.eren at gmail.com
20 Mar 2007 Sal 15:39:21 EET

On Tue, 20 Mar 2007 12:37:38 +0200
"A. Murat Eren" <meren at pardus.org.tr> wrote:

>  Neyi soruyorsun Ahmet?

Bu beryl konusu hakkında çok fazla soru gelmeye başlamıştı. Beryl
paketlerini contrib'e alamayacağım için (bir kaç kritik bug'dan dolayı)
kullanıcıların işini kolaylaştırmak için böyle bir şey yaptım.
Forumlarda svn trunk'tan derlemeye çalışıyorlar ve trunk'ın ne olduğu
belli olmadığı için düzgün çalışmıyor. Hiç değilse tarball daha güvenli
diye düşündüm.. Playground'da tutmamda bir sakınca var mıdır?