[Gelistirici] http://tr.pardus-wiki.org/StajKonuları

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
18 Mar 2007 Paz 00:34:53 EET

18 Mar 2007 Paz tarihinde, Ismail Dönmez şunları yazmıştı:

> Sen sysinfo.cpp'deki DBUS koduna bakmadın sanırım? :D

Bak gene daha önce ne yazmışım (evet kıl günümdeyim :P);

___Basit olarak ne yaptığı, ne girdi aldığı ne çıktı aldığı belli,
SUSE kod tabanı yapmak istediklerimiz yapıyor ama kod olarak çirkin
durumda.___

Biliyorum kod çirkin ama _çalışıyor_ ve bir önceliğimiz falan da değil, bunla
uğraşmak yerine bugzilla arkadaş içinden 1 tane daha hata çözersek daha fazla
iş yapmış olmaz mıyız?

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/