[Gelistirici] http://tr.pardus-wiki.org/StajKonuları

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
17 Mar 2007 Cmt 23:37:33 EET

17 Mar 2007 Cts tarihinde, A. Murat Eren şunları yazmıştı:
>  Kıymetli geliştirici listesi,
>
>  Pardus'un staj konularının bir listesini Wiki'ye koyduk. Henüz resmen
> duyurmadığımız bu sayfaya girerseniz görebileceğiniz gibi bir takım staj
> proje başlıkları ve bunların sorumluları mevcut.
>
>  Pazartesi akşamı duyurmayı düşünüyoruz.
>
>  Lütfen sayfayı inceleyin, eksik gedik gördüğünüz yerleri editleyin, öte
> yandan "şu da bir staj projesi olsun" diyebileceğiniz bir şey aklınıza
> gelirse yazın, tartışalım, önerilerinizi esirgemeyin.

Belki staj süresince hızlıca yapılabileceği için sysinfo:/'nun adam edilmesini
önerebilirim. Basit olarak ne yaptığı, ne girdi aldığı ne çıktı aldığı belli,
SUSE kod tabanı yapmak istediklerimiz yapıyor ama kod olarak çirkin durumda.
Aynı işi tekrarlamak gibi bir iş bile olsa bence _staj projesi olarak_
(biriniz çıkıpta ben daa iyisini yazarım demesin başka şey yapsın lütfen :))
düşünülebilir?

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/