[Gelistirici] [paketler-commits] r21494 - devel/desktop/kde/aspell-fr

Fatih Aşıcı fatih.asici at gmail.com
17 Mar 2007 Cmt 14:53:28 EET

17 Mar 2007 Cts tarihinde, A. Murat Eren şunları yazmıştı:

>  Aspell ve sülalesini bir component yapıp applications/doc altına taşımayı
> önerdi Gürer, ben de katılıyorum, ne dersiniz?

Ben de ilerde bazı sözlüklerin paketlerini yapmayı düşünüyorum (freedict-*
falan). Hatta contrib deposunda da tane var (stardict-essential-turkish). Tüm
bunlar için bir dictionaries bileşeni açılabilir belki ? (Gentoo'daki
app-dicts[1] gibi)

[1] http://sources.gentoo.org/viewcvs.py/gentoo-x86/app-dicts/