[Gelistirici] http://tr.pardus-wiki.org/StajKonuları

Furkan Duman coderlord at gmail.com
17 Mar 2007 Cmt 12:49:52 EET

On 3/17/07, A. Murat Eren <meren at pardus.org.tr> wrote:
> yandan "şu da bir staj projesi olsun" diyebileceğiniz bir şey aklınıza
> gelirse yazın, tartışalım, önerilerinizi esirgemeyin.

Birkaç fikir:

- Pardus'un ağ üzerinden veya USB stick üzerinden kurulabilmesi,

-Grub düzenleyici,

-Grub'ı, elle düzenlenen Xorg yapılandırmasını, sistemin açılmasını
engelleyebilecek herhangi birşeyi onarmayı sağlayacak, kurulum CD'si
menüsünde bir onarma seçeneği.

Bugzilla'da bir tarama yapılırsa, gelen isteklerden de güzel ve staj
süresince yapılabilecek konular çıkabileceğini zannediyorum.

Kolay gelsin.

--
Furkan Duman