[Gelistirici] [paketler-commits] r21468 - in devel: . system/devel/binutils

Fatih Aşıcı fatih.asici at gmail.com
17 Mar 2007 Cmt 09:32:12 EET

17 Mar 2007 Cts tarihinde, Ismail Dönmez şunları yazmıştı:

> wxGTK paketi de Fatih'in ayrı bir sanat eseridir ilk gördüğümde whoa bu
> mümkün mü demiştim ben de ;)

:) Aslında koffice'yi parçalarken de benzer birşey yapacaktım ama metakarakter
kullanınca subpath çalışmıyor. Demek istediğim şu:

koffice 	içinde: /usr/kde/3.5/lib
koffice-krita	içinde: /usr/kde/3.5/lib/libkrita*

dersem her iki pakette de libkrita* dosyaları yer alıyor. Tek tek path'leri
yazmak zorunda kaldım her paket için :(. Hata olarak girecektim ama release
öncesi iş çıkartmayayım dedim :)